
W związku z bardzo dużą ilością obowiązków, najszybciej skontaktujecie się Państwo ze mną przez telefon… Zatem proszę śmiało dzwonić. Z założenia nie ustalam terminów mailem, sms, messenger itd. Przez telefon zawsze sprawniej.
W ustalonym terminie dzwonię do Państwa na podany polski numer telefonu lub Whatsup, połączenie telefoniczne.
Konsultacja może się rozpocząć do 15 minut później od ustalonej godziny, co nie ma wpływu na zamówiony czas. Więc proszę poczekać chwilę na mój telefon…

Terminy są różne, zależy to od naszego wspólnego czasu, może to być kolejny dzień, parę dni albo do 2 tygodni. Proszę dzwonić zapytać o aktualny wolny termin. W weekendy prowadzę kursy albo odpoczywam, wiec zapraszam w tygodniu.
Terminy uznaje za potwierdzone w momencie dokonaniu płatności. Przelewy online wchodzą natychmiastowo, nie trzeba wysyłać potwierdzenia nigdzie. Proszę o płatność w dniu ustalenia terminu terminu, czyli po naszej rozmowe. Brak płatności oznacza rezygnację z tego terminu.

Dni i dostępne godziny konsultacji są różne i ciągle się zmieniją. Aby zaptytać o dostępny termin proszę dzwonić. Telefon lub WhatsApp +48 535 244 553
Telefony odbieram od Poniedziałku do Piątku 12-20 jeśli nie mogę rozmawiać, oddzwaniam. W pilnych sprawach, proszę wysłać sms.

KONSULTACJE ONLINE:
CZAS REALIZACJI: Od paru dni do dwóch tygodni – zależy kiedy mamy czas.
Proszę o płatność i telefon alby zapisać się na konkretny dzień i godzinę. Zapisy przyjmuje od Poniedziałku do Piątku w godzinach 12 – 21. W tych terminach też pracuję z klientami.
W czasie wakacyjnym i okresie noworocznym termin oczekiwania może się wydłużyć. Zawsze możesz zadzwonić i zapytać o aktualnie dostępne terminy…

WARUNKI I ZASADY
Klient zamawiający wróżby musi mieć też chwilę ciszy i spokoju by móc się skupić. Nie wróżę gdy hałas jest słyszany w słuchawce, mi to przeszkadza bym mogł się skupić, więc zadbaj proszę o spokojne miejsce, nie prowadz w trakcie auta itd.
Konsultacje są czasowe, bez limitu pytań. Odpowidz na jedno pytanie dziedzinę zajmuje mi około 5 do 8 miut. Chyba że jest to proste szybkie pytanie to mniej 😉 Nie mogę przedłużać konsultacji w trakcie sesji, często czekaja później kolejne osoby.
Nie potrzebuję żadnych zdjęć, przedmiotów, znaków zodiaku itd 😉 Wystarczy byś znał lub znała osoby o które pytasz, ich data lub sam rok urodzenia bywa pomocne energetycznie.
Zawsze mogę odmówic stawiania kart, lub przerwać konsultację w trakcie bez podania przyczyny. Zwracam wtedy pełną płatność przlewem zwrotnym z systemu lub na polskie konto wysłane mailem przez klienta.
Jeśli z przyczyn wyższych do wybranej kontultacji nie dojdzie, zmieniamy na inny wolny, dogodny szybki termin. Zwracam też różnicę – dopłatę – różnicę do konsultacji Pilna czy Expres do Standard.
Klient zapisuje się na określony dzień i godzinę jeśli się spóźni, ustalamy jednorazowo inny wolny wspólny dogodny termin. Proszę pamiętać, że często mam kolejne osoby póżniej, wtedy muszę przłożyć termin jeśli ktoś się spóżnia. Czasem mogę zadzwonić do 15 minut po ustalonym czasie, jeśli klient wcześniej chwilę mi się też spóźnił 😉
Jendorazwa zmiana terminu jest bezpłatna, kolejne przełożenie terminu wymaga dopłaty. W przypadku całkowitej rezygnacji przez klienta z wróżb, gdy dokonał już wcześniej płatności i był zapisany na termin, pobierana jest opłata rezerwacyjna w wysokości 50% wartości. Pozostałą kwotę zwracam w ciągu paru dni przelewem zwrotnym przez system płatności lub przelewem na polskie konto.
Po wykonaniu usługi nie ma już żadnej możliwości zwrotu płatności, dopiszę to tylko dla formalności ;-)))
Pozdrawiam!
Robert Górnicki
